Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Logo Auto AZ

MAATREGELEN CORONAVIRUS

COVID-19

 
De verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) leidt nationaal en internationaal tot diverse maatregelen en beperkingen om zo uw en onze gezondheidsrisico’s te beperken. Wij zijn bezorgd om u, ons personeel en alle mensen om ons heen en volgen de ontwikkelingen omtrent het Coronavirus op de voet. Daarom vragen wij uw aandacht en begrip voor onze aangepaste handelswijzen.

Op de eerste plaats werken wij dagelijks met een lagere bezettingsgraad om onderlinge besmettingen te voorkomen. Hierdoor kunnen de wachttijden langer zijn dan dat u van ons gewend bent.

Daarnaast houden wij ons strikt aan aan onderstaande richtlijnen:

• Wij schudden tijdelijk geen handen;
• Wij houden gepaste afstand (> 1,5m) als wij met u in gesprek zijn;
• Wij volgen de protocollen omtrent handenwassen;
• Wij maken gebruik van papieren zakdoekjes;
• Wij vermijden groepsvormingen, zowel interne als externe afspraken vinden zoveel mogelijk telefonisch plaats;
• Ons kantoorpersoneel werkt zoveel mogelijk vanuit thuis;
• Wij hoesten en niezen in onze ellebogen;
• Onze werknemers met ziekteverschijnselen blijven uit voorzorg thuis, wij willen u vragen dit voor u ook in acht te nemen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN.

TEN AANZIEN VAN AUTO AZ EN CORONA.

   
Welke (extra) hygiëne maatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand (> 1,5m) als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.

 

Mijn AUTO moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen risicogebieden hebt bezocht en/of u in contact bent geweest met een besmette persoon. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan.

Ik heb een vervangende auto nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto/motor, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neemt u gerust contact met ons op.
Auto AZ Heerlen  - (045) 572 84 84 of info@autoaz.nl 

Ik heb interesse in een OCCASION, maar ik wil/kan niet naar u toe komen. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen. Neemt u gerust telefonisch contact met ons op, dan bespreken wij de mogelijkheden.
Auto AZ Heerlen - (045) 572 84 84 of info@autoaz.nl

Mijn nieuw AANGESCHAFTE AUTO wordt BINNENKORT afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar u toe komen. Zijn er andere mogelijkheden?

Neemt u gerust contact met ons op, samen vinden wij hier zeker een passende oplossing voor.
Auto AZ Heerlen - (045) 572 84 84 of info@autoaz.nl